1 oktober NMS dag Archoen: nog een paar plaatsen vrij

Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor de NMS dag op 1 oktober in het Archeon in Alphen a/d Rijn.

Deelnamekosten

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Wil je vriend wilt worden van de NMS of een eenmalige donatie wilt doen is fijn.

Aanmelden

Doe je mee? Stuur ons een mail via info@meningitis-stichting.nl of schrijf je direct in met het inschrijfformulier onder deze link.

Heb je je opgegeven maar annuleer je je deelname na 17 september? Dan kunnen we kosten rekenen van € 15/pp.

Conceptprogramma

Ochtend

10.00 uur: ontvangst en uitreiking van ‘dagattributen’ door NMS met koffie/thee/limonade en wat lekkers, de kinderen versieren hun eigen muffin10.30 uur: welkomswoord NMSKinderen: gaan na indeling in groepen met vrijwilligers het park en doen verschillende activiteiten in het park via de ‘doeroute’.

Volwassenen blijven in de zaal: informatie over meningitis/sepsis/encefalitis met aansluitend: groepsgewijs lotgenotencontact inclusief workshop met NMS vrijwilliger per groep voor begeleiding en inhoudelijke vragen. Indien gewenst kan een groep een deel van de ochtend ook samen het park in voor ‘wandelend lotgenotencontact’.

Middag

12.30 - 13.30 uur: gezamenlijke lunch, met alle deelnemers

Na de lunch: een groepsfoto voor wereldmeningitisdag met alle deelnemers

De kinderen gaan met hun groep en vrijwilligers weer het park in en bekijken o.a. de gladiatorshow. Ze volgen in de ‚NMs zaal’, een workshop voor wereldmeningitisdag/social media.

Ouders gaan het park in, onder begeleiding van een gids van Archeon

17.00 uur: voor wie wil een pannenkoek.

18.00 uur: afsluiting

Meer informatie of vragen?

Neem contact met ons op via mail: info@meningitis-stichting.nl of telefonisch: 035 5880072