Maak kennis met nieuw NMS-telefoonteamlid Letty

Met ingang van heden heeft de NMS een nieuwe telefoonteam lid: Letty van den Berg (48 jaar), moeder van Jordi.

Letty heeft een verleden in de organisatie van evenementen voor verschillende goede doelen. Momenteel heeft zij de volledige zorg over Jordi.

Ze werkt part time bij een kleinschalig afscheidshuis waar ze o.a. een luisterend oor biedt aan nabestaanden. Door de hersenvliesontsteking van Jordi op zeer jonge leeftijd heeft Letty veel kennis opgedaan over meningitis, de gevolgen, de zorgen en de zoektocht naar ondersteuning.

Letty hoopt dat veel mensen de NMS-telefoon weten te vinden voor een luisterend oor of voor vragen of informatie.  Letty is enthousiast en zet zich al een aantal jaar graag en met veel plezier in voor de NMS. Samen met Jordi gaat ze al een aantal jaar mee naar de NMS-familie- en lotgenotendag.

Letty bemant de telefoonlijn samen met Merel Mootzelaar en als achtervang Wilma Witkamp

Bereikbaarheid

U bereikt Letty via het algemene NMS-telefoonnummer: 035-5880072. Dit nummer is voor noodgevallen 24-uur per dag bereikbaar.

Voor niet spoed-eisende telefoontjes naar de NMS kunt u het beste op werkdagen na 14.30 uur bellen. Maar komen andere tijdstippen beter uit, dan is dat ook geen probleem. Neemt Letty – of een andere telefoonteamlid - niet meteen op, spreek dan iets in en ze belt u zo snel mogelijk terug.

Of mail info@meningitis-stichting.nl met het verzoek om gebeld te worden.

Letty kijkt uit naar uw telefoontje!