NMS actie in een hagelbui

Actueel15

De NMS actie op Kwintelooijen op 22 april was geslaagd! Voorafgaand aan de dag is in de buurt veel aandacht besteed aan de promotie ervan. Met name in Ede hingen veel posters en was de belangstelling voor dit initiatief en voor de signalen van meningitis/sepsis groot.

De weersvoorspellingen waren helaas zeer slecht. Toch trotseerden meer dan 40 mensen de negatieve weersvoorspellingen en kwamen naar het natuurgebied. Tijdens de filmopnamen ontkwamen we niet aan een flinke hagelbui en forse windvlagen. Niet alle paraplu’s hebben dat overleefd! De partytent gelukkig wel, zodat iedereen na afloop koffie/thee/ijs en wat lekkers kreeg.

De cameraman is druk bezig met montage, zodat het filmpje morgen op YouTube kan. Op een later tijdstip volgen 2 interviews met meningitis-/sepsiservaringen.

Iedereen die is gekomen, veel dank! En speciale dank voor Merel, Willeke, Hans, Irene, Erna, Huub, Desirée, Tobias, Marli, Tess, Marit en Lex voor de organisatie en hulp!

Kijk voor foto’s op onze facebookpagina