Fakenieuws over de NMS

• image

De Nederlandse Meningitis Stichting bestaat en is NIET opgeheven. Helaas is dit bericht wel de wereld in geholpen, maar wij bestaan gewoon!

Hallo allemaal, helaas hebben wij vernomen dat er een fakenieuws rondgaat dat de Nederlandse Meningitis Stichting niet meer zou bestaan.

Wij bestaan en dat blijft de komende tijd ook nog zo! En dat geldt ook voor onze facebook lotgenotengroepen:

• na meningitis, sepsis, encefalitis, ervaringen en vragen
  • ouders/naasten van overleden naasten
  • ouders van kinderen met gevolgen van meningitis, sepsis, encefalitis.

De groep 'leven na hersenvliestontsteking' op facebook is een initiatief van lotgenoten en heeft geen contact met de meningitis stichting.

Wij betreuren het dat dit bericht zonder verificatie bij de NMS de wereld in is gebracht, maar gaan ervan uit dat dit niet met kwade intenties is gebeurd en berust op een misverstand.

Met vriendelijke groet,

Namens het NMS bestuur,