11 december: NMS familiedag in Dierentuin Amersfoort

Wij hebben een belofte gedaan, een belofte aan Christian. Een belofte voor een familiedag. Ga je ook mee met je gezin?

Christian is de zoon van voormalig bestuurslid en vrijwilliger Jolanda van Heusden. Christan is ook al jarenlang een boegbeeld van de NMS.
Jolanda is een paar maanden terug overleden, zie eerdere berichtgeving.
En Christian wil heel graag met de NMS weer een fijne familiedag beleven zoals hij er al vele mee heeft gemaakt, maar dit keer dan zonder Jolanda.
We gaan daarom op 11 december naar dierentuin Amersfoort, want daar wil Christian het liefste naar toe. Het programma is vrij: genieten van een dag in de dierentuin staat voorop. Op verschillende tijdstippen zijn er mogelijkheden tot ontmoeting met oude en nieuwe bekenden. We stemmen dit af op de coronasituatie op 11 december.

Wil je mee met je gezin of alleen? Wees welkom!

Het enige dat we je vragen is dat je de NMS een warm hart toedraagt en om voor dit jaar een donatie of gift te doen van 25 euro.
Verder zorgen wij voor alles, entree, hapje, drankje en parkeerkosten. En natuurlijk voor een onvergetelijke dag in Dierentuin Amersfoort.
Opgeven kan via info@meningitis-stichting.nl. Graag met vermelding van aantal deelnemers, telefoonnummer contactpersoon, woonplaats, leeftijden deelnemers en heel kort wat de meningitis/sepsis/encefalitis ervaring is (bijv. dochter meningitis, met gevolgen).
Het is fijn als je ook onder deze post aangeeft of je meegaat, dan zien andere potentiële deelnemers meteen wie er (misschien) bij zullen zijn.
Ben je er bij? We zouden Christian er zo ontzettend blij mee maken, even een dagje onbezorgd op stap ... En iedereen uit deze groep ook!
We hebben al gepolst in lotgenotengroepen en weten dat we in elk geval met 18 personen zijn. Reageer snel want vol is vol.