Hardlopen voor aandacht aan vroegtijdige herkenning van meningitis

Gijs, het zoontje van Volker en Malou Basse, mocht meningokokken meningitis overleven in december 2018.

Op 14 april 2019 lopen Volker en Malou de de halve marathon en 10 km van Enschede met als doel:
1. Aandacht vragen voor het vroegtijdig herkennen van de meningokokken meningitis (hersenvliesontsteking) en - sepsis (bloedvergiftiging).
2. Tevens willen we graag geld inzamelen voor de stichting meningitis. De stichting start binnenkort een landelijke campagne om meer bekendheid te werven voor vroegsignalering.

Wilt u hen steunen door middel van sponsoring, meer informatie op doneeractie.nl? Alvast dank!