24 april: Werelmeningitisdag, helpt u ons?

Wilt u ons helpen om meer bewustzijn van en kennis te krijgen over meningitis/ sepsis/encefalitis, door bij u in de buurt materiaal af te geven? Dat zou heel fijn zijn!

De acties om aandacht te vragen voor meningitis/sepsis/encefalitis op wereldmeningitisdag lopen goed, al 70 vrijwilligers hebben hun hulp aangeboden voor het verspreiden van zadelhoesjes en/of informatie.

Heel blij zijn wij daar mee!

Op of rond 24 april a.s. krijgen

• 6000 fietsen in ongeveer 60 woonplaatsen een zadelhoedje van de NMS
  • 34 kinderdagverblijven, scholen en opleidingen informatiemateriaal aangeboden om uit te delen
  • 176 huisartsen informatie over meningitis/sepsis/encefalitis.

Maar heel graag zouden we minimaal 200 huisartsen ons materiaal aanbieden. En nog meer KDV's, scholen en opleidingen van informatiemateriaal voorzien.

Wilt u ons helpen door bij u in de buurt materiaal af te geven? Dat zou heel fijn zijn!

Als u wilt helpen, kunt u ons een mail sturen via info@meningitis-stichting.nl met welke instantie u wilt benaderen en in geval van een huisartspraktijk, het aantal huisartsen. En natuurlijk uw adres zodat wij een pakket naar u kunnen sturen. Wij sturen u daarna materiaal toe. Meer informatie vindt u hier.

Alvast dank!