Social Media Tess Timmermans

Tess Timmermans beheert de social media pagina’s voor de NMS.

Vanaf haar geboorte is Tess al betrokken bij de NMS, eerst als deelneemster en later vrijwilliger en filmer op lotgenotendagen, wereld meningitis dag, en bij allerhande hand- en spandiensten voor de NMS. Op 8-jarige leeftijd illustreerde ze het boek Mart. Mart is overleden door meningokokkenziekte.

Tess is bijna klaar met haar master aan de universiteit van Leiden en heeft een brede maatschappelijke belangstelling. In haar afstudeerscriptie onderzoekt ze de toegankelijkheid van Nederlandse musea voor mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel (NAH). Ze beheert het social account voor de documentaire ‘het verdwenen vliegveld’ -vliegveld Valkenburg en oorlogssporen. Daarnaast werkt Tess regelmatig mee op beurzen en activiteiten van illustratrice, schrijfster en influencer Jill Schirnhofer.