Bijeenkomst voor volwassenen op 29 november in Amersfoort

Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar.

Meer weten over meningitis? Wilt u ook eens praten met mensen die ook meningitis hebben gehad? Of wilt u weten wat er voor revalidatiemogelijkheden zijn na meningitis?
Op dinsdag 29 november organiseert de NMS een bijeenkomst voor volwassenen die in hun jeugd of op latere leeftijd meningitis hebben gehad. Ook hun gezinsleden zijn van harte welkom. De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 29 november bij Regardz, de Eenhoorn te Amersfoort. Aanvang 19.00 uur (zaal open 18.30 uur). Afsluiting rond 21.30 uur.

Op deze avond geven we het woord aan Pauline Hoenderdaal, revalidatiearts in ruste en bestuurslid van de Vereniging Cerebraal. Debbie Evers (Vrij Bewegend) vertelt over mogelijke alternatieve therapieën. Paul Kranendonk deelt zijn eigen ervaring met u (meningitis en sepsis). Na de pauze kunt u de sprekers vragen stellen en ervaringen uitwisselen met andere deelnemers.

Voor drankjes tijdens de bijeenkomst wordt gezorgd.
Voor donateurs zijn aan deze avond geen kosten verbonden. Heeft u belangstelling maar bent u geen donateur? Dan kunt u dat worden of u betaalt een bijdrage van EUR 7.50 per persoon.

Wilt u deelnemen: laat het ons weten via info@meningitis-stichting.nl of telefonisch: 035-5880072. Graag het aantal deelnemers, adresgegevens, telefoonnummer en een korte beschrijving van de meningitis geschiedenis doorgeven.