Hulp gezocht voor publieksdag hersenstichting op 13 oktober

De NMS staat met een stand op de publieksdag van de hersenstichting op donderdag 13 oktober aanstaande. Tijdens deze dag zijn er lezingen, onder andere over gedrag na hersenletsel. Deelnemers zijn (familie van) mensen die hersenletsel hebben gekregen na een ziekte of ongeval en professionals. Tijdens de pauzes is er een markt met onder andere stands van patiëntenorganisaties, waaronder de NMS.

Helaas is zijn twee NMS standleden onverwacht verhinderd. Daarom zijn wij met spoed op zoek naar 1 of 2 personen die deze dag de stand van de NMS willen bemannen, samen met Merel Mootzelaar.

Wie helpt ons uit de brand? Een halve of hele dag, alle hulp is welkom! Standleden krijgen een lunch en de reiskosten worden natuurlijk vergoed.

Belangstelling? Neem contact op met Merel, 035-5880072.