Impressie NMS dag 1 dec 2022

Ben jij ook benieuwd naar hoe een NMS dag er nou uit ziet? Bekijk dan een korte impressie op youtube van de NMS dag in dierenpark Amersfoort in 2022!

Alle NMS dagen zijn bijzonder, maar deze in 2022 in het dierenpark was extra bijzonder.

Op deze dag herdachten we ons voormalige bestuurslid en trouwe NMS dag bezoeker Jolanda van Heusden. Zij is in augustus 2022 overleden.
Met een hart van waxinelichtjes en een foto van Jolanda op een eerdere NMS dag voor haar zoon Christian werd het een mooi moment.

De rest van de dag was zoals wij altijd hopen dat de NMS dagen zijn, met goede gesprekken, plezier en een rondgang door de dierentuin met oude en nieuwe bekenden. En natuurlijk werd er voor de inwendige mens ook goed gezorgd! Wij kijken uit naar de volgende NMS dag op 1 oktober 2023 en hopen daar veel mensen te mogen begroeten in het Archeon in Alphen a/d Rijn.

Klik op deze link voor een impressie van de NMS dag 1/12/2022 in dierenpark Amersfoort op youtube.

De volgende NMS dag is op zondag 1 oktober 2023 in het Archeon in Alphen a/d Rijn. Ben jij erbij, alleen, met je partner of met je gezin? Volg deze link voor meer informatie en aanmelding.