Ervaringen gelezen door de hele wereld?

Wie wil ons helpen met het internationaal delen van zijn/haar ervaring?

Dit voor het versterken van de ‘The patient’s Voice’. Want niets is indringender dan een ervaring ... Ervaringen uit veel verschillende landen zijn al te lezen Nederland ontbreekt nog!

Op de website van de Confederation of Meningitis Organisations zijn al ervaringen wereldwijd te vinden. Dit voor het versterken van de ‘The patient’s Voice’. Want niets is indringender dan een ervaring ... Ervaringen uit veel verschillende landen zijn al te lezen en Nederland mag daar niet ontbreken.

De verhalen komen in het Nederlands ook op de website van de NMS.

Hoe lever je een ervaring aan, zelf schrijven of laten schrijven?

Wij kunnen je ervaring via een (telefonisch) interview schrijven of je kunt zelf een tekst in het Nederlands aanleveren – de NMS zorgt voor de vertaling. Enige vaste voorwaarde is dat er een foto bij zit van degene die meningitis/sepsis heeft gekregen, zie ook de voorbeelden op de website van CoMO. Voor de leesbaarheid is een tekst van max 500 woorden aan te raden en het gebruik van tussen koppen. De NMS kan de tekst ook klaarmaken voor publicatie en tussenkoppen toevoegen.

Een al gepubliceerd verhaal op de CoMO site plaatsen? Kan ook!

Is je verhaal al geplaatst op de NMS site en wil je dat ook op de CoMO site terugzien? Dan kan dat ook natuurlijk, laat ons het weten en stuur ons de foto die je erbij wilt laten plaatsen.

We horen graag van je via info@meningitis-stichting.nl of telefonisch 030 5880072 (spreek een boodschap in als we niet meteen opnemen, dan bellen we je zo snel mogelijk terug).