Postverzending Jolanda Both-Cohen

Jolanda Both- Cohen coördineert de postverzending (digitaal en op papier) van NMS materialen.

Mijn naam is Jolanda Both-Cohen en ik ben getrouwd met Ron Both, de vader van Christian Both. Op deze manier ben ik in aanraking gekomen met de Meningitis Stichting. Ik heb zelf nog een dochter Chantal (27) die getrouwd is met Kelvin (28) en een zoon Wesley (24).

In het dagelijks leven werk ik 32 uur per week in de retail. Als hobby maak ik graag Jan van Haasteren puzzels. zeker in de wintermaanden.

In het verleden heb ik voor verschillende verenigingen vrijwilligerswerk gedaan, van gewoon helpen tot voorzitter. De laatste jaren doe ik vrijwilligerswerk voor Humanitas. Ik heb veel zin om de Meningitis Stichting een handje te gaan helpen.

Weten welk infomateriaal je kunt bestellen? Volg deze link.