Nog paar plaatsen bij bowlen op 26 november

Veel kinderen, ouders en vrijwilligers waren erg teleurgesteld over het niet doorgaan van de jeugddag. Daarom is er in november een kleinschalige activiteit voor de jeugd en hun ouders. Alle kinderen en hun ouders die binnen hun gezin te maken hebben gehad met meningitis/sepsis/encefalitis zijn welkom. Ook beste vriendjes/vriendinnetjes zijn welkom. Begeleiding per gezin bestaat uit maximaal 2 volwassenen.

De jeugd gaat bowlen en we doen iets met film. Wat? Dat zie je wel als je er bent. En voor de ouders is er natuurlijk ook wat te doen.

Wanneer: zaterdag 26 november 2011

Waar: bowlingbaan Overhees in Soest

Tijdstip: van 12.30-16.00

Kosten: Kinderen t/m 21 jaar: geen. Volwassenen: 5 EUR per persoon. Deze kosten zijn inclusief limonade/koffie/thee/en diverse versnaperingen.

Wij zouden het heel leuk vinden als er veel kinderen en ouders komen. Helaas is er bij het bowlen maar plaats voor 48 kinderen. Geef je daarom snel op snel op want vol is vol.

Opgeven kan t/m 19 november via de mail: info@meningitis-stichting.nl. Graag onder vermelding van aantal deelnemers inclusief voor- en achternamen, adresgegevens en telefoonnummer, leeftijd kinderen, meningitis/sepsis/encefalitis achtergrond en eventuele beperkingen/handicaps.

Meer weten? Neem dan contact met ons op via mail of telefonisch: 035-5880072.

Wij hopen jullie te zien op 26 november in Soest.
Het NMS bestuur