Informatiebijeenkomst over gevolgen van meningitis/encefalitis

Bijeenkomst voor iedereen die zelf te maken heeft gehad met meningitis/encefalitis & hun naasten en ouders van kinderen die meningitis/encefalitis hebben gehad. Met informatie van professionals uit Amsterdam Universitair Medisch Centrum: neurologen en kinderartsen.

Wat

Wanneer

23 november

Waar

Vergaderlocatie Amersfoort (onder klein voorbehoud)

Middagprogramma vanaf 12.30 tot 16.30 uur.

Onderdelen:

• start met eenvoudige lunch
  • presentatie door neuroloog uit Amsterdam UMC locatie AMC
  • presentatie door kinderarts uit Amsterdam UMC locatie VU
  • gelegenheid om kennis te maken met andere deelnemers en ervaringen uit te wisselen
  • gelegenheid om vragen te stellen aan de professionals

Definitieve programmatijden volgen nog.

Kinderopvang

In principe is bij deze bijeenkomst geen kinderopvang beschikbaar. Wordt het hierdoor onmogelijk voor u om deel te nemen, dan horen wij dat graag en zullen wij ons uiterste best doen om hiervoor een oplossing te vinden (met hulp van vrijwilligers).

Donateurs: geen

Niet donateurs: EUR 15 per persoon (inclusief eenvoudige lunch, koffie/thee/fris)

Geen donateur 2019? Als u dat voor 23 november wordt, dan zien wij u 23 november als donateur. Volg de link voor informatie over donateurschap.

Komt u ook? Meld u dan aan via mail, onder vermelding van

• aantal en namen personen
  • of u donateur bent of niet
  • heeft u specifieke vragen of wilt u misschien iemand van de meningitis stichting uitgebreider spreken, dan horen wij dat graag en zorgen we dat dat gebeurt op 23 november.

U ontvangt van ons een bevestiging met de kosten en hoe u die kunt betalen.