Vrienden, giften en donaties

Wilt u vriend worden van de NMS?

U bent al vriend van de NMS voor € 15/jaar. Stuur een mail met de vraag voor een betaalverzoek naar info@meningitis-stichting.nl.  Vermeld in uw mail uw naam, adres, e-mail en uw mobiele nummer. U ontvangt dan van ons een whatsapp bericht met betaalverzoek.

Donatie- en giftenformulier

Wilt u donateur worden? Wat fijn!

Een donateur betaalt € 25,00 per jaar. Maakt u meer over dan dit bedrag, dan beschouwen we de rest als gift. Betalingen die minder zijn dan € 25,00 beschouwen wij automatisch als gift.

Om uw vriendschap/donateurschap en/of gift formeel te kunnen bevestigen hebben wij een aantal gegevens van U nodig. Voor donaties en giften kunt u hiervoor onderstaand formulier in vullen. Wij kunnen zo de noodzakelijke gegevens vastleggen.

Een donatie of gift kunt u  via een eigen overboeking overmaken. U kunt ons ook een mail met verzoek om betaalverzoek sturen via info@meningitis-stichting.nl.  Vermeld in uw mail uw naam, adres, e-mail en uw mobiele nummer. U ontvangt dan van ons een whatsapp bericht met betaalverzoek.

Wat doen wij met uw gegevens?

Wij gebruiken uw gegevens alleen voor onze eigen administratie en verstrekken ze nooit aan derden.

Ga naar het donatie/giftenformulier >>

Giften

Heeft u vragen over het doen van giften? Neem dan contact op met onze penningmeester via penningmeester@meningitis-stichting.nl of telefonisch via 035-5880072.