Iets doen voor de NMS?

De NMS werkt uitsluitend met vrijwilligers. Vaak zijn dit mensen die vanuit hun persoonlijke situatie of professie met meningitis/sepsis/encefalitis te maken hebben (gehad).

Op dit moment zijn er geen bestuursvacatures. Wilt u wel iets betekenen voor de NMS? Neem dan contact op met ons via e-mail of telefonisch via 035-5880072. Dan bespreken we samen wat de mogelijkheden zijn.

Waar u ons enorm mee helpt

• Onze facebookpagina liken. Want hoe meer likes, hoe meer impact we kunnen realiseren op bijvoorbeeld zorgvraagstukken van de overheid.

Waar u ons heel erg mee helpt is door donateur te worden. Door donateur te worden vergroot u onze kans om ook na 2019 te kunnen blijven bestaan. En: hoe meer donateurs, hoe serieuzer we worden genomen door onder andere de overheid.

Voor 25,50/jaar bent u al donateur. En weet u andere mensen die donateur willen worden? Met onze doneerknop is dat zo gepiept. Wij houden ons aanbevolen!

Doneerknop

Een actie organiseren voor de NMS?

Wilt u ook een actie organiseren voor de NMS om enerzijds meer bekendheid te krijgen en anderzijds extra financiën binnen te halen? Denk aan een sportactiviteit, high tea, , opbrengst van een verjaardag, een concert, een veiling of wat dan ook. Wij zijn daar heel blij mee en ondersteunen u met NMS materialen waar gewenst.

Tijdsbesteding: afhankelijk van uw tijd.

Belangstelling?

Heeft u belangstellling of kent u iemand die een actie voor de NMS wil organiseren? Neem dan contact op met de ons, bij voorkeur via e-mail: of telefonisch via 035-5880072.